Genesis Retail Experience
Practical Guideline
Developing Guidelines for Genesis Retail Experience: Customer-Centric Retail Experience
고객 중심의 소매 경험을 위한 제네시스 리테일 경험의 가이드라인 구축
- What We Did
- UI/UX Design
- Digital Experience
-
Genesis is a brand that designs experiences beyond just products. mmpx has developed practical guidelines to enhance the retail experience unique to Genesis. This project was undertaken to improve the experience offered to customers at Genesis stores. The guidelines cover various aspects such as customer experience, service quality, visual store design, and product display, aiming to help Genesis stores provide better service and experiences to customers. Through this, the goal is to enhance the identity and customer experience of the Genesis brand and enable retail businesses to maintain competitiveness and achieve success.
-
제네시스는 제품 브랜드를 넘어선 경험을 디자인하는 브랜드입니다. 엠엠피엑스는 제네시스만의 소매 경험을 향상시키기 위한 실용적인 가이드라인을 개발했습니다. 이 프로젝트는 제네시스 매장에서 고객에게 제공하는 경험을 향상시키기 위한 노력으로 진행됐습니다. 가이드라인은 고객 경험, 서비스 품질, 시각적 매장 디자인, 상품 진열 등 다양한 측면을 다루어 제네시스 매장이 고객들에게 더 나은 서비스와 경험을 제공할 수 있도록 돕습니다. 이를 통해 제네시스 브랜드의 정체성과 고객 경험을 향상시키며, 소매업체가 경쟁력을 유지하고 성공을 이끌어내는 것이 목표입니다.