The Hyundai Daegu

Microsite

A microsite celebrating the opening of "The Hyundai Daegu," reimagined as a unique space.

색다른 공간으로 재구성 된 "더 현대 대구"의 오픈을 축하하는 마이크로사이트.

What We Did
Graphic Design
Art Direction
Web & Mobile
  • Hyundai Department Store Daegu executed the space recomposition as “The Hyundai Daegu” to provide a distinct customer experience acquired in the unprecedented cultural space encompassing various experimental approaches beyond the conventional idea of department stores. Based on the rendering of graphic motifs, mmpx composes a vivid color palette and bold typography to create a microsite that celebrates the opening of “The Hyundai Daegu”. In pursuit of the value and mood of the brand, we manifest graphic identity and intuitive and balanced layouts to strengthen the information delivery system rather than developing a heavily intricate website accompanying extravagant interactions.

  • 현대백화점 대구는 "더 현대 대구"로 공간을 재구성하여 일반적인 백화점 아이디어를 넘어선 실험적인 문화 공간을 제공합니다. mmpx는 그래픽 디자인을 기반으로 생동감 넘치는 컬러와 대담한 타이포그래피를 활용해 "더 현대 대구"의 오픈을 축하하는 마이크로사이트를 만들었습니다. 브랜드의 가치와 분위기를 강조하기 위해 우리는 그래픽 아이덴티티와 직관적이며 균형 잡힌 레이아웃을 통해 정보 전달 시스템을 강화하는 데 초점을 맞추었습니다.