Genesis CMF Experience
Mobile Content
Development of digital content and applications for convenient CMF experience delivery in global Genesis retail space
글로벌 제네시스 리테일 공간에서의 편리한 CMF 경험 전달을 위한 디지털 컨텐츠 및 어플리케이션 개발
- What We Did
- UI/UX Design
- System Development
- Digital Experience
- IF Design Award
- Genesis CMF Experience:
Color, Material & Finish
2024 Winner
-
Genesis is not just a brand that sells products; it offers unique experiences to its customers. Based on this philosophy of prioritizing customer experience, mmpx has worked to elevate the customer experience in Genesis retail spaces. The CMF experience is a key element that conveys the brand's value through color, material, and finish. We provide color story videos to help customers understand the narrative behind each product as they explore the materials. The design makes it easy to find models in desired colors. Additionally, we have developed digital services that allow customers to experience Genesis's CMF online, enabling them to engage with the brand's value anytime, anywhere.
-
제네시스는 단순히 제품을 판매하는 브랜드가 아니라, 고객들에게 특별한 경험을 선사하는 브랜드입니다. 이처럼 고객 경험을 중요시하는 제네시스의 철학을 바탕으로, 엠엠피엑스는 제네시스 리테일 공간에서의 고객들의 경험을 한층 높이기 위해 노력했습니다. CMF 경험은 제품의 색상, 재질, 마감 등을 통해 제네시스 브랜드의 가치를 전달하는 중요한 요소입니다. 이를 위해 실제 제품을 만져보면서 그에 담긴 이야기를 이해할 수 있도록 컬러 스토리 영상을 제공하고, 원하는 색상의 모델을 쉽게 찾을 수 있도록 디자인했습니다. 또한, 온라인을 통해 제네시스의 CMF를 경험할 수 있는 디지털 서비스를 구축하여, 고객들이 언제 어디서든 제네시스의 브랜드 가치를 체험할 수 있도록 했습니다.